Beoordelingen van klanten voor Philips Philips GoGEAR MP3-speler SA3RGA02PN RaGa van 2 GB* met FullSound™

Dit product is niet langer verkrijgbaar. Ga verder met winkelen bij Philips.

Philips Philips GoGEAR MP3-speler SA3RGA02PN RaGa van 2 GB* met FullSound™

Klein, robuust en leuk. De GoGear Raga MP3-speler met FullSound brengt uw favoriete muziek tot leven. En dankzij Philips Songbird kunt u eenvoudig muziek synchroniseren en van onbeperkt entertainment genieten.
3,25
3,3
(4 beoordelingen) 3
Snapshot van scores openen
Opbouw beoordelingscijfer 4 beoordelingen
5 sterren
0
4 sterren
3
3 sterren
0
2 sterren
0
1 ster
1
3 van de 475%klanten zouden dit product aanbevelen.
Beoordelingen van klanten voor Philips GoGEAR MP3-speler SA3RGA02PN RaGa van 2 GB* met FullSound™
Beoordeling 1 voor Philips GoGEAR MP3-speler SA3RGA02PN RaGa van 2 GB* met FullSound™
Avatar van klant
Geschreven door:jan51
Geslacht:Mannelijk
Leeftijd:50+
Ik gebruik dit product:1-3 maanden
Totaal beoordelingscijfer
1 / 5
1 / 5

slecht product na 4x gebruikt te hebben is gogear ermee gestopt

Gepost op20 mei 2012
als het werkt is het een leuke apperaatje maar na 4x gebruikt te hebben is gogear ermee gestopt hij laad alleen maar op zelfs aan de computer is het niet meer te bereiken . dus conclusie een niet zo goed product van phillips jammer en ook niet gewent van deze producent.
Nee, ik beveel dit product niet aan.
Prestatie
1 / 5
1 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
4 / 5
Design
4 / 5
4 / 5
Reactie van PhilipsDoor Consumer Care18 oktober 2012
Geachte klant,

Aan de hand van de klacht die u omschrijft, ga ik er vanuit dat er een defect in de mp3- speler zit.

Om dit probleem op te lossen, kunt u de mp3-speler resetten. Dit doet u door een pen in het resetgaatje te steken. U voelt dan een soort klik op het moment dat de reset wordt uitgevoerd.

Wat u daarna ook nog kunt proberen, is de mp3-speler repareren via Songbird. (Indien de computer de mp3-speler, na het resetten, wel herkent).
Dit doet u door Songbird op te starten, vervolgens ‘Tools/Extra’ te selecteren en daarna de optie ‘Repair my Philips device/Mijn Philips apparaat repareren’ te kiezen.
Songbird gaat de speler dan herstellen.

Als het apparaat na deze handelingen nog steeds niet werkt, kunt u het beste contact met onze klantenservice opnemen.

U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Philips Webcare
 0punten
0 van de 0 vonden dit behulpzaam.
Beoordeling 2 voor Philips GoGEAR MP3-speler SA3RGA02PN RaGa van 2 GB* met FullSound™
Avatar van klant
Geschreven door:Tom1234
vanEindhoven
Geslacht:Mannelijk
Leeftijd:0-18
Ik gebruik dit product:Minder dan een maand
Totaal beoordelingscijfer
4 / 5
4 / 5

Prima, kleine MP3-speler

Gepost op9 oktober 2011
Deze MP3-speler is een prima, kleine MP3-speler.
De software is verbeterd ten opzichte van oudere MP3-speler; Ik had twee jaar geleden ook een mp3-speler gekocht, waarvan de software een aantal fouten bevat.
Het apparaat bedient makkelijk, zonder dat er een overdreven hoeveelheid knopjes zijn. Jammer van de look-knop die redelijk makkelijk per ongeluk in te drukken is.
Ook slim dat er verschillende kleuren voor zowel de hardware als de software gekozen kunnen worden.
Voordelensoftware, knoppen, pc-software, design
Nadelenlock-knopje
Ja, ik zou dit product aanbevelen.
Prestatie
5 / 5
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
5 / 5
Design
4 / 5
4 / 5
 0punten
0 van de 0 vonden dit behulpzaam.
Beoordelingen met alleen scores voor Philips GoGEAR MP3-speler SA3RGA02PN RaGa van 2 GB* met FullSound™
Gebaseerd op het gemiddelde van (2) beoordelingen met alleen scores
Totaal beoordelingscijfer
4 / 5
4 / 5
2 van de 2 bevelen dit product aan